Sunday, December 19, 2010

Congratulation Dear :)m

" Congrate syg "

Itu yg mmpu sy ungkapkan utk awk...da bjya hbiskn diploma awk dgn cmerlang n skrg da dpt kje baru...awk da b'jaya mencari haluan hidup awak sendiri...thniah :)

Mlm td bru r sy dpt taw awk kje..haish..last2 minute baru taw...pe r nsib ko ni ika...de bf pun hampeh..

Agaknye mmg aq org yg last kot yg taw...xpe2...rlx...cool...senyum :) (buat2 senyum)...myb rzki awk mmg kt sana n i'll support u syg...awk de msa yg lama b4 awak smbg bljr lg...result MUET awk belum keluar lagi n awk xdpt nk apply mne2 institusi...sabar...org yg sabar mmg akn sntiasa dekat disisi Allah...n awk mmg nk bljr sgt2 kn...kje + study (jd anak dara tua r aq nnt) :) ( senyum je r )

Start mlm td smpai die bhenti keje nnt, aq kna menjanda seketika...n mlm td jgk r aq bru taw die kje kt click...haish...klu die kt dpn2 aku sekarang ni, mmg kna tumbuk2 dgn aq...geramnye...fikir2kn balik, kesian pn de...ei...serba salah dibuatnya..

Bangun je dari tidur, terus cari hp n dlm hati b'kata 'msti de msj dr die'...hehe...sangkaan yg tepat...mood happy di pagi hari...:)...t/hari td die cl n sddently he gve me permission 2 post anything kt blog die ni...haha (ketawa jahat) cz ini r masa aku untuk menunjukkan kejahatan aku...

Masuk je blog die, trus xtaw nk wtpe cz maklumlah blog pn xde...try n error je ni...(maaf ye)

Ni r part yg aku suka cz aku da dpt lampu hijau utk menjahanamkan blog die ni...haha

Hmm...Tanjung Pelepas..pe yg best sgt tempat ni? jom kte sma2 renungkan...





                                           xde ape2 yg menarik...






                                           lori...kontena...

The conclusion is, aku xpayah risau ape2 cz hari2 die akn b'depan dgn semua bnde 2...PEREMPUAN? sama sekali r susah nak jumpa..haha..ni lagi r aku suka..pndai btul die cari tmpat keje mcmni..senang hati aku :) (ni btul2 senyum ikhlas)


Anything happen, kite ttp akan b'sama cz azree mmg sgt gedix + prgai mcm budak2...time kasih utk semuanya...

                                           Love u dear :)

2 comments:

  1. azre dapat kat cni ke ika ?? ni tmpt aku lerr. haaa ko keje bahagian ape en azree ??? :D

    ReplyDelete
  2. azree kje cuci mata je kt sna...da lama aq bg green light...on je r die 2...

    ReplyDelete